- wykaz instytucji zlecających zamówienie oraz zwycięzców przetargów – z uwzględnieniem takich informacji jak nazwa instytucji, rodzaj placówki (np. szpital kliniczny/przychodnia/instytut badawczy/placówka NZOZ etc.), województwo, a także dane teleadresowe;
- daty rozstrzygnięcia przetargów;
- ceny jednostkowe;
- nazwy handlowe zamówionych produktów medycznych/farmaceutycznych;
- ilości zamawianych produktów;
- obecność produktów towarzyszących (dostępnych w pakiecie) w treści zamówień.
Wynikiem przeprowadzonych przez nas analiz jest raport przedstawiający wyniki sprzedażowe we wskazanym przedziale czasowym. Identyfikujemy kluczowych graczy wśród konkurencji, którzy dostarczają na rynek największe ilości produktów medycznych z danego segmentu. Wskazujemy także te podmioty, które najczęściej ogłaszają przetargi. Do raportu dołączamy spakowaną dokumentację z przetargów publicznych, linki do docelowych stron z ogłoszeniami, a także z plik z bazą danych w formacie Excela.
Dokonujemy zarazem finansowej analizy porównawczej (benchamarking) firm funkcjonujących w danym sektorze rynku medycznego. Pozyskujemy informacje m.in. na temat struktury majątku czy poziomu zadłużenia. Dzięki temu zdołają Państwo określić wiarygodność finansową potencjalnych partnerów biznesowych oraz kontrahentów.
Badania ankietowe
W celu weryfikacji, uzupełnienia i uszczegółowienia informacji pozyskanych w ramach analizy danych zastanych przeprowadzamy wywiady kwestionariuszowe z realnymi uczestnikami rynku. Prowadzimy m.in. reprezentatywne badania ilościowe z wykorzystaniem techniki CATI (wywiady telefoniczne), PAPI (ankietyzacja papierowa), CAWI (badania internetowe) lub CAPI (wywiady prowadzone z użyciem urządzeń mobilnych).